Monday 20 June 2011

Lagenda Bermula...

Salam sejahtera semua.. Harap-harap korang sihat... Moga korang dirahmati oleh-Nya... Hahaha.. Dah macam ustaz pulak... Hahaha..

Ok.. Topik hari ni aku nak bagitahu lah sikit kan apa itu uiiz.. Mesti korang tak tahu kan??? Aku dah agak dah... Jadi tak payah lah korang nak memikir panjang biar je aku bagitahu ok... By the way, boleh tuju lagu?? Hahaha.. Just jokes.. Hahaha...

Sebenarnya uiiz ni dah lama dah wujud dalam diari keluarga aku... Hahaha... Perkataan uiiz berlandaskan nama timangan atau manja keluarga aku... Hahaha... Ayat abis skema dah.. Kah3... Oklah aku tak nak buang masa korang jadi aku akan cerita lah ye... U tu mewakili mak aku sebab nama timangan atao manja dia ada Umie.. Jadi di situlah wujudnya U... I plak mewakili nama ayah aku iaitu Ibrahim... dan IZ tu tidak asing lagilah.. Mestilah nama aku.. Tu je aku nak bagitahu.. Hahaha..

Aku terpikirlah kan.. Adalah keluarga korang ada special name untuk melambangkan keluarga korang?? kalau ada share-share lah dengan aku... Aku suka kot... Sebab kita generasi mak ayah kita... Jadi nama keluarga tu penting untuk buat business ke... Nama kedai makan ke... Ape jelah kan... Betul tak???

Oklah guys and gurls... Aku pon dah ketandusan idea dah nie... Nanti papehal aku akan cerita lagi dalam blog yang baru aku jalani... Hahaha... Dan kata-kata hikmah untuk blog ini adalah "Although the going get roughs, Always believe that you are tough enough to make it..."

Sekian...





No comments:

Post a Comment