Saturday, 18 June 2011

Kehidupan Blog Telah Bermula....

Salam sejahtera semua kengkawan... Aku ni bukan pandai sangat pon nak tulis blog nie.. Tapi orang kata kalau tidak mencuba tidak adalah kemanisan hidup... Betul tak?

Untuk pengenalan bagi korang lah kan... Nama aku Wan Muhammad Izzuddin Bin Wan Ibrahim... Korang boleh panggil aku Din (panggilan kuno) je.. Sebab apa aku suka korang panggil aku din... Sebab ayat din memang kuno dan satu lagi baru dikatakan orang kampung... Hahaha...

Aku tinggal di Kuala Berang, Terengganu.. Kampung aku adalah Kampung Butut Baru.. Bukan buntut atau bontot ye tapi Butut.. Tolong jangan salah anggap.. Hahaha... Kampung aku aman damai, penduduk tidak berbalah, wujudnya kasih sayang antara masyarakat, hormat-menghormati dan buat apa aku tulis pasal kampung aku kat sini... Hahaha...

Aku rasalah kan... Sampai sini je pertemuan kita buat kali ini.. Ini kerana, aku dah ketandusan idea... Harap korang maafkan aku kalau ada salah silap di dalam perbicaraan ini.. Aku tahu aku bersalah.. Hahaha.. Kata-kata hikmah aku untuk hari ini ada... "Berubah Untuk Menjadi Lebih Baik"

Sekian...

1 comment:

  1. apekah kena mengenanya Kampung anda dgn Hidup saya. wawawwahhhaha. anyway, kuala berang mmg best! aman bak kata anda. hidup dikampung lebih ceria berbanding di bandar yg sibuk. sekian

    ReplyDelete