Thursday 13 October 2011

Hidup Sebagai Penghibur...

Salam semua.. lama gile aku tak post dalam blog nie.. maklumlah ketandusan idea.. hahaha... anyway, aku nak share sikitlah kan pasal kehidupan aku.. hidup aku ni simple je tapi more to penghibur.. maaflah bahasa rojak sikit.. hahaha...

Kehidupan seorang penghibur ni memang best.. terbaik kot.. sebab bila kita dapat hiburkan hati kawan-kawan kan.. kita rasa bebas lah.. berjayalah dan sebagainyelah kalau korang rasa apa jelah kan... tapi ada jugak titik hitam dalam hati penghibur nie.. haha.. macam aku tgk citer hindustan aritulah kan.. sekali ko jadi penghibur, selamanye kau akan jadi penghibur sebab apa sebab menghiburkan orang itu ada tanggungjawab kau.. penghibur ni xboleh tgk kawan-kawan sedih ke murung ke apa ke die jadi susah aty.. mcm akulah.. haha... tapi sesiapa yang jadi penghibur ni aku akan respeklah kat die sebab apa... sebab die menghiburkan hati kawan-kawan die dan die pandai cover tentang kedukaan hati dia.. korang ingat penghibur ni suke bt lawak je ke kadang2 ada juga perasaan dan emosi kot... hahaha.. tapi dia pandai manage diri die dan pandai cover... sbb tu orang panggil penghibur ni con man gak mcm penipu.. hahaha...

hahaha.. aku rasa sampai sini jelah  cerpen aku.. malas dah aku nak tulis banyak2.. nanti orang kata tahyul plak.. wahaha... anyway guys and gurls... enjoy yourself dan sayang kawan yang menyayangi atau mengambil berat pasal anda.. oke.? kata hikmah aku pada blog ini adalah "Never Con A Con Man..." Sekian...

No comments:

Post a Comment