Wednesday 2 November 2011

11 Tahun Pengalaman...

Salam Semua... Blog kali nie aku rasa macam nak buat luahan sedikitlah sebab sejak dua menjak nie hati aku tak tenang, jadi izinkan aku luahkan sedikit ye perasaan aku... Tak banyak pon.. Hehehe...

Tajuk aku 11 tahun pengalaman... Yup 11 tahun tu banyak mengajar aku erti hidop, berkawan, mencari sahabat,  mencari kawan karib, mencari teman sehidup dan mencari cinta... Aku rasa semua benda yang aku tulis tadi semua aku dah penuhi tetapi betullah cakap orang kan... 'When world knocked you down, It knocked you down hard...' hahaha... Betul tak x3.? Haha... Tapi Selama 11 tahun pengalaman nie, aku dapat merasakan yang pengalaman tahun nie paling mencabar bagi aku.. serius tercabar giler... Kawan makan kawan... Melukakan hati yang tersayang... Bertepuk sebelah tangan... Meminati orang yang belum ada minat kat kita... Dan Macam-macam lagi lah... Aku rasa dah macam nak give up giler dengan hidop aku yang serba kekurangan nie.. hahaha... Maybe sesetengah kawan aku masih menganggap yang aku nie kuat, emosi terkawal tapi aku pon tak tahu sampai bila aku boleh survive dalam situasi begini lagi.. wahahaha...

Aku rasa sampai sini jelah kot blog aku.. mesti korang masih lagi keliru atau ingin tahu selebihnye pasal masalah atau pengalaman aku kan.. tapi orang jenis macam aku nie tak suke orang lain tahu lebih sangat pasal hidop mereka@dia... Sebab kami hanya penghibur... Hahaha... Sorylah kawan, maybe aku tak perlu luahkan semua ni dalam blog tapi blog bakal menjadi sahabat aku, jadi tak salah kan? Okelah semua.. Ada masa aku post lagi... kata punjanga pada blog kali ni ialah 'When world knocked you down, It knocked you down hard...'

1 comment:

  1. When world knocked you down, stand again as a stronger man :P

    ReplyDelete